تبلیغات
ایستگاه دانشجویی|دانلود مقاله|پروژه|پرسشنامه|تحقیق|جزوه|نمونه سوال - تحقیق بازاریابی در ایران

تحقیق بازاریابی در ایران

فایل حاضر در 43 صفحه و در 50 کیلوبایت تهیه شده و می توند بعنوان تحقیق یا مقاله در خصوص بازاریابی در ایران به کار رود در این مطلب به اختصار چنین آمده است:
بازاریابیایران‌ به‌ عنوان‌ بزرگترین‌ تولید كننده‌ زیره‌ و زرشك‌ دنیا هنوز در بازار جهانی‌ جایگاه‌ مشخص‌ و روشنی ندارد و مجبور است‌ به دلایلی‌ از جمله‌ تبلیغات‌ منفی‌ رقبا محصول‌ خود را به‌ كمتر از نصف‌ قیمت‌ جهانی‌ بفروش‌ رساند بدین جهت در این‌ مطالعه‌ وضعیت‌ بازاریابی‌ و بازاررسانی‌ این‌ محصولات‌ به‌ صورت‌ مطالعه ای‌ موردی‌ در مناطق‌ عمده‌ كشت‌ استان‌ خراسان‌ مورد بررسی‌ قرار گرفته‌ است‌ و ....
كشور ایران‌ با تنوع‌ وسیع‌ آب‌ و هوایی‌ در پاره‌ای‌ از مناطق‌ آن‌ در زمینه‌ تولید برخی‌ از محصولات‌ كشاورزی نظیر پسته‌، خرما، كشمش‌، بادام‌، گردو، زعفران‌ و زیره‌ و زرشك‌ از مزیت‌ نسبتا قابل‌ توجهی‌ برخوردار است ‌، لذا جهت‌ اتخاذ سیاستهای‌ مطلوب‌ در زمینه‌ بهبود نظام‌ بازاریابی‌ و بازار رسانی‌ و توسعه‌ صادرات‌ آنها نیاز به ‌مطالعات‌ اقتصادی‌...



موضوع: تحقیق،
برچسب ها: دانلود مقاله، تحقیق، بازاریابی، بازاررسانی‌، توسعه‌ صادرات‌، مطالعات‌ اقتصادی‌، تحقیق باریابی،
[ دوشنبه 5 بهمن 1394 ] [ ساعت 04 و 26 دقیقه و 47 ثانیه ] [ admin admin ]